ympäristö

Osallistujan päiväkirjan purki verkosta vapaaehtoinen

Sisällysluettelo:

Video: Johtaminen poikkeusoloissa -webinaari 2024, Heinäkuu

Anonim

Joku toisen päiväkirjojen lukeminen on ruma. Entä jos päiväkirja kuuluu isoisälle, joka asui toisen maailmansodan aikana? Tietysti, lue se!

Yksi verkon käyttäjistä kertoi löytäneensä isoisänsä päiväkirjan ja haluaisi lukea sen, mutta ongelmana on se, että päiväkirja kirjoitetaan tekstikirjoituksina, joita pojanpoika ei luonnollisestikaan omista.

Vapaaehtoinen vastasi itkuun, joka ymmärtää hiukan tekstin, mutta ei käsittele käännöksiä tällä alueella. Hän tutustui päiväkirjan valokuviin, mutta ei kiirettä auttanut käyttäjää ja totesi, että käsikirjoitusten kääntäminen oli vaikeaa, helpompaa lukea ja ymmärtää vähän sellaisissa romaaneissa tai uskonnollisissa teksteissä kirjoitetussa muodossa, ja käsikirjoituksen purkaminen vie paljon aikaa ja vaivaa.

Mitä päiväkirjassa oli?

Ottaen huomioon pienen katkelman päiväkirjasta, jonka julkaisemme alla, siinä ihminen puhuu elämästään armeijassa. Tietoja siitä, mitä hänelle syötetään, mitä armeija tekee, millaiset suhteet kehittyvät ryhmässä, millaisia ​​manipulaatioita tapahtuu. Päivänkalenterin osan kuitenkin käänsi kyseinen vapaaehtoinen, joka vastasi käyttäjän viestiin.

9.4.141 - Keskiviikko

Tämä viittaa 9. huhtikuuta 1941.

Vasemmalla […] 5:30 raitiovaunu ajoi […] asevarastoon. Saapui klo 8.00. Pura kaikki vaatteet paitsi kengät ja takit. Hyväksytty vähintään 20 huonetta eri kokeita varten. Kokeet päättyivät noin klo 10.00. […] Okulisti, ENT läpäissyt. [Se oli tarpeen … paperia ja asioita … alkoholissa ja … puuvillassa]. Jotkut saattavat olla kieltäytyneet olemassa olevien sairauksien takia, mutta lääkäri kysyi, halusivatko he liittyä armeijaan. Jos he sanoisivat kyllä, hän hyväksyisi sen. Jotkut jäävät huomaamatta huonolla näkökyvyllä, jos he osaavat lukea silmälasillään. Yksi ystäväni otti [hän] oli yli 38 kiloa ylipainoisia. Lähti 10: stä 4: een [… lounaamme kanssa]. [Minulla oli] valintani [päivälliselle …], toisilla oli vain sianlihaa. Söin itse, söin illallista. 620 miehestä meitä oli noin 10 […], koska ohimme.

Uusi aikuisten risteilyalus: alkoholia ja hyvää ruokaa

Kiusatut kissankarvat lakanoilla: päästi eroon kokenut kasvattaja

Nainen, joka onnistui viehättämään Lev Bi-2: uudet valokuvat rokkarin vaimosta

Ensinnäkin tentit. Numeroni oli 27. Lähdin Camp Granttiin klo 8.30 IC: llä. Meillä oli koko juna käytettävissä. 13 tuntia seisoo, […] ja kävely todella väsytti minua. [Vuksenek] meidän [joukon] kanssa, ja hänellä oli valokuva hänen […] sanomalehdessä.

10.4.2014 - torstai

Ilmoitettu 10. huhtikuuta 1941.

Saapui Grant -leirille noin klo 23.00. Siellä oli […] lounas naudanliha-muhennoksella, ja lautasemme täytettiin ääreen. Tunnistettu kasarmissa B-204, sänkyni on 22. Erittäin mukava. En voinut nukkua ennen 2:00 aamulla. Heräsin kello 6:00 aamulla. [Sain yrityksen … tulevaisuuden]. Lähetettiin luokalle nro 2 […] -testissä oli 119. henkilö 150: stä. Hyväksytty testi armeijan rekrytoimiseksi. Sain 45 pistettä. He pistävät [lavantauti … aina] rokotukset. Sitten syötettiin kalkkuna.

Illalliselle annettiin jäämiä. Saatiin poistua ennen klo 23.00, mutta jäin kirjoittamaan kirjeitä. Käsi loukkaantui hieman laukauksesta. Suurin osa jengi meni juhliin kaupungissa, mutta heidän piti odottaa bussia tai kävellä.

Miehistö otti valokuvan muistoksi. Ei joka päivä sellaiset matkustajat lentävät

Alkuperäiset tee-se-itse-termospinnat, jotka on valmistettu puusta ja epoksisavista: mestarikurssi

Lämmin parkettivaikutteinen kennel: ohjeet huolehtiville omistajille

11.4.141 - perjantai

Kävin tänään kirkossa ja seisoin [… koko ajan …]. Työskennelty koko päivän: pesty, pyyhkiminen ja puhdistus. Suurin osa apurahoista [siirrettiin] eri kasarmeihin. Meitä oli jäljellä vain 5. He menivät muihin kasarmeihin lääketieteellisen joukkoon. Munat ja paahtoleipää aamiaiseksi. En syönyt päivällistä, koska suolistani eivät toimineet kunnolla. Hän otti laksatiivia.

12.4.141 - lauantai

Uudet miehet Detroitista ilmestyivät kasarmiimme. Siirrettiin kasarmi. Käveli vähän. Iltapäivällä menimme Rockfordiin ja joimme lasillista olutta istuaksemme ja syödä illallista. Katsoin mustan Rose Lee: n suorittavan stripteaseensa. […] Kaupungissa sitten […]. Hän palasi …

13.4.141 - sunnuntai

Klo 10.00 Pääsiäisenä sunnuntaina. Satoi koko päivän. Majoitimme kasarmeihin. He pelasivat kortteja, voitin 4 dollaria. Lähetin 10 postikorttia ja yhden kirjeen.

Tyttö toi käteen kaksi läpinäkyvää nauhaa ja ”asettui” pihalleen

Kuinka käyttää naamiota oikein: lääkärit selittivät, miksi parta voi häiritä

Suu-pannukakut: resepti Victoria Bonilta

14.4.14 - maanantai

Anna vasemmalle leirille Shelby Camp 10:10. Saapui […] klo 17.00 ottaakseen lastin […]. Tulin St. Louisiin klo 20.00. Hän nukkui ylemmässä kerroksessa. Kuljettiin Kentuckyn ja Missourin läpi yöllä. Heräsin Tennesseessä. Erittäin mäkinen Mississippi, hyvin metsäinen, paljon sahoja. Paljon [tarkastuksia] rautatiellä. Saapui Shelbyn leirille klo 15.15.

15.4.151 - tiistai

Se kesti 29 tuntia. Ruoka junassa oli erittäin huono jonkinlaisen virheen vuoksi. Säilykkeet maissi, naudanliha, hilloa, olutta ja [kahvia]. Ainoa mitä teimme junalla, oli katsella maisemia. Todellinen etsintä oli Shelbyn leirillä. Ryhmä pelasi ja kuorma-autot toimittivat meidät yhtiöömme. Toimitetaan yrityksen I selvitysyritykselle.

Yrityksemme koostuu pääosin miehistä Wisconsinista ja Michiganista. Hyvin harvat Illinoisista. Haudutettua naudanlihaa päivällinen. [Muutti] telttaan. 16 neliötä 5 nukkumapaikkaa.

16.4.141 - keskiviikko

Pannukakut aamiaiselle, naudanlihaa päivälliselle, kinkku luussa päivälliselle. Näytetään taktiikat ja lyhyt kävelymatka. Paikanna sodia iltapäivällä. Se oli hyvä pieni harjoitus. Ajoin leirin päästä toiseen armeijan kuorma-autolla.

Mestarikurssilla opit keittämään ohuita tattari-pannukakkuja hiivan kanssa

Miksi luistelun oppiminen 39-vuotiaana oli elämäni paras päätös

1920-luvun asuntoja Sydneyn lähellä ei ole helppo löytää edes jäljittäjille

17.4.1441 - torstai

Normaali marssi ja liikunta. Kaurapuuro aamiaiseksi, naudanliha ja [olut] illalliseksi. Kaivoiden kaivaminen koko päivän.

18.4.141 - perjantai

He kuulivat sotilaallisesta kohteliaisuudesta. Tervehdys [ohje]. Munat ja pekoni aamiaiseksi. Jalkojen tutkimus. […] He antoivat kalaa päivälliseksi. Valmistettu paljon lapioita iltapäivällä. Joimme 3 tölkkiä olutta […].

19.4.141 - lauantai

[…] aamulla. Majorin suorittama tarkastus […]. Tehti hyvin vähän työtä iltapäivällä. Kaikki vaatteemme tarkistettiin. Munakokkelia aamiaiseksi. Kinkku lounaalle ja ensin syönyt raaka selleri. Kinkku luussa päivälliseksi. Joimme 2 tölkkiä olutta. [… ja paperi].